26/1-10 Idag, ÄR SJUK

Heej, idag har jag varit hemma hela dagen, som ni vet så har jag känt mig sjuk.
Idag kände jag verkligen att jag orkade inte gå till skolan, är svag i hela kroppen och yr.
Blir hemma imorgon också. Det enda jag gör är att sova och jag känner mig aldrig piggare.
Men hoppas att jag blir bättre snart, vill inte missa saker i skolan och vill träffa min boy och mina vänner.
JAG VILL BLI FRISK NU!
Inte ens en dusch gjorde mig piggare, men ska försöka sova snart igen.
Skriver imorgon, puss




Kommentarer
Postat av: Madde

Usch da, hoppas du mår bättre snart! :)

2010-01-26 @ 20:37:11
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mkt :)

2010-01-27 @ 15:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0