31/1-10 Vad ska man göra på en söndag?

Heej, det blev inte så många inlägg igår för igårkväll åkte jag hem till min älskling.
Kom fram halv 9 pga alla förseningar, börjar tröttna på sl och alla växelfel. Så fort det är kallt och snö ute funkar inte tågen och det är förseningar.
När jag kom hem till min boy så tittade vi på Robinson med hans familj. Det var jätte trevligt!
Efter det tittade jag och Adam på film men filmen var väldigt dålig.. Så vi valde att titta på tvn istället i hopp om att hitta något bättre att titta på.
Det slutade med att vi gick och la oss för vi båda var väldigt trötta.

Idag:
Jag åkte hem från Adam idag, vilket jag inte ville. Men vem vill åka ifrån sin pojkvän egentligen..?
Men jag skulle låta han plugga ifred. Samtidigt var det ganska skönt att komma hem tidigt idag för då hinner jag fixa i ordning allt inför skolan imorgon och bara hinna ta det lugnt.
När jag kommer hem sent på söndagar så orkar jag inte göra något utan somnar nästan direkt när jag kommer hem.
Nu tänkte jag hjälpa till att laga middag, det blir lövbiff och klyftpotatis. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0