Ännu en dag

Heej, det har varit en lång dag idag..
Blev väckt halv 10.. Första tidiga dagen på lovet, så är lite stolt över att jag klev upp.
Då fixa jag i ordning mig ganska snabbt och sedan satt jag och prata med en nära vän till mig.
Efter det drog jag till Handen och köpte en ny sportbh, det var därför jag behövde åka dit. Det blev att jag köpte ett nytt lila nagellack för min mamma har använt upp mitt. Köpte också en svart blus från ginatricot.

Innan jag åkte hem träffade jag på Maria och Iris så jag satt och prata med dom ett tag sedan tog jag tåget hem.
När jag kom hem åt jag och bytte om för att åka till gymmet. Det var så skönt att gymma. Kände hur slut jag blev..
Duschade när jag kom hem och sedan myste jag ner mig i sängen och titta på Paradise hotell, som är sååå kul!
Nu ska jag ringa min älskling, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0