Härlig helg

Heej, uppdatering från helgen.
I Fredags åkte vi hem till Natta och hade en mysig fredagskväll med massa filmer och tjejsnack.

I Lördags vaknade vi otroligt tidigt för att vara oss två. Vi vaknade kl 9 och vi som brukar sova till 12 iallafall.
Vi ville göra något av dagen så vi bestämde oss för att gå på bio.
Vi gick och såg Old Dogs och den var sjukt rolig. Trodde inte att den skulle vara så rolig. Men det var en bra film.
Sedan åkte jag hem och var med min familj. Jag lagade skit god middag med pappa. Det var en jätte bra kväll.

I Söndags klev jag upp tidigt och städade. Sedan blev jag jätte sugen på att baka. Så jag bakade jag muffins. Adam kom hit och jag var med honom hela dagen.
Somnade sjukt tidigt för var så trött.

Kanske inte ser världens godaste ut men dom var goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0