Kan man bli tröttare?

Heej, efter skolan åkte jag med Natta till Haninge Centrum och titta på lite grejer. Sedan skulle Natta göra en sak "hemligt" så då åkte jag hem.
När jag kom hem så la jag mig i sängen och somna. Jag bara slockna, helt sjukt vad trött jag kan vara.
Att börja skolan var jobbigt.. Mest för att jag var galet trött och hade svårt att koncentrera mig på lektionerna.
Jag ska försöka bli piggare tills imorgon, jag kan iallafall försöka.

Nu ska jag fräscha till mig, ska hoppa in i duschen nu.
Det blir nog inge mer inlägg för idag.
Puss




Kommentarer
Postat av: Madicken

Tack så mycket! Jag blir så himla glad :)<3

2010-01-11 @ 22:47:42
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0