Sista dagen på lovet

Heej, jag skrev inte igår för att jag var trött,trött,trött.
Jag titta på film och poppa lite popcorn och sedan slockna jag igårkväll.
Hade varit hos min boy hela kvällen så det var inte så konstigt att jag var trött när jag kom hem.

Idag ringde min farmor mig och frågade om jag hade lust att följa med till handen och titta på kläder.
Så jag fixa i ordning mig snabbt och drog till Haninge Centrum.
Jag köpte en fin slags pälsjacka från bikbok och 2 par tights. Jag köpte ett jättefint linne från hm också.
Eller farmor betalade allt (a) Tack farmor! 
Sedan tog vi en fika och pratade och sen var det dags att åka hem.

När jag kom hem så var jag duktig att plugga.
Nu tittar jag lite på tv och jag måste packa väskan inför första skoldagen imorgon.
Jag har faktiskt ångest för att det är skola imorgon, det känns som att jag inte är redo för allt pluggande igen.
Det känns som att jag behöver ännu längre ledighet eller göra något annat än att plugga.
Det enda jag saknar är min klass.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0