Tågen var inställda igår

Igår var jag hos min älskling hela dagen och det blev tillslut att jag sov där också.
När jag skulle åka så stod det att alla tågen var inställda, då var det bara att åka hem till min baby och sova där.
Han och jag har det så bra tillsammans. Vi gick ut på kvällen och köpte lite godis för vi båda är ganska godisberoende har vi märkt.
Det var sjukt kallt ute, jag tappa nästan känsel i hela kroppen när vi var ute och gick. Det var liksom 20 minus ute!
När vi kom hem till honom igen så tände han en brasa i öppna spisen så satt vi där ett tag och värmde oss, sedan spelade vi faktiskt playstation..Haha det var skit kul, var längesen jag spelade det. Vi båda är riktigt dåliga förlorare! Haha
Sedan gick vi och la oss och pratade tills vi somna, klockan var väl 4 då.

Tack för igår älskling, jag älskar dig <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0