20/7-10 Yesterday

Heej, det var ett tag sedan jag tittade förbi här.
Igår drog jag in till gamla stan på kvällen och åt middag på "de svarta fåren", ganska god mat faktiskt.
Sedan gick vi till en bar och satt där. Det slutade med att jag tog sista bussen hem, kom hem runt halv 1 och då var det bara att gå och lägga sig eftersom jag skulle upp tidigt och jobba.

Så idag har jag varit riktigt trött.
När jag kom hem tog jag det lugnt, fixade middag och nu ser jag tv. Funderar på att gå och hämta dom goda jordgubbarna jag har i kylen.
Jag måste nog gå och lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon som vanligt.


Jag igår i min nya klänning från tysklan


God lax som jag åt igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0