10/6 officiellt sommarlov

Heej, jag vet att jag har försvunnit lite.
Men dom senaste dagarna har jag försökt spendera all min tid på min boy.
Han åker snart iväg till Kreta och jag kommer sakna honom massor.
Igår var det skolavslutning, känns så konstigt att det är sommarlov. Känns som att det är bara helg och att jag ska till skolan på måndag.
Efter skolavslutning åkte jag hem och väckte min boy. Någon timme senare åkte vi in till stan och gick runt i stan och njöt av vädret. Lite shopping blev det, fick en jätte fin klänning och halsband av min älskling.

Imorgon ska jag på min lillebrors skolavslutning, har typ aldrig gått på någon av hans skolavslutningar.
Får se vad som händer resten av dagen.

Jag tänkte gå och lägga mig snart, är sjukt trött.



Min klass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0