13/6 Trött, seg, sliten

Heej, jag hade riktigt kul på kryssningen
Jag hade sovit 3 timmar och när båten kom tillbaka till stockholm så åkte jag direkt till mina föräldrars vänner för att skulle att middag där.
Guud vad jag var trött och så skulle jag sitta där och vara trevlig och social. Runt 12 på kvällen satt jag där i en fåtölj och höll på att somna hela tiden.
Då ringde vi äntligen en taxi så att jag kunde åka hem och sova.
Jag kan ju säga att jag somna på direkten när jag kom hem. Men det kan man nog förstå.

Idag är jag riktigt seg. Jag orkar inte göra något. Ska nog bara titta på film och ta det lugnt.


Relaxa lite

Baren

Tjockis middag
Shopping

Spela lite





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0