1/6 Nu är det officiellt sommar

Heej, äntligen första juni. Vart är solskenet och värmen?
Tiden har gått så sjukt snabbt. Första året på gymnasiet är slut om en vecka. Jag kan inte fatta det själv.
Hela klassen är sjukt tajt och ändå minns man första skoldagen som igår.

Idag i skolan skulle hela klassen visa upp våra pjäser som vi hade gjort i grupper.
Det skulle handla om en situation som kan hända i turismbranschen och det skulle vara på engelska.
Hela klassen hade klätt ut sig och vi var i aulan med mikrofoner och spelade upp pjäserna.
Det gick riktigt bra för min grupp, även fast jag var nervös.

Efter skolan gick jag och gymma och nu ska jag gå och göra en pastasallad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0