16/6 bränt mig!

Heej, jag har legat ute i solen hela dagen så har varit upptagen.
Min lillebror drog från fritids och kom hem fast han inte fick. Så jag fick hålla lite koll på honom idag.
Guud vad skönt det var med sol idag, helt galet. Jag har suttit ute i bikini sedan jag vakna. Alltså runt kl 12.
Men jag blir så lätt rastlös så jag satte på hög musik så jag hörde musiken när jag sola, men tillslut satte jag mig och läste en bok i solen och då gick tiden snabbare och jag blev solbränd!
Jaa, jag vet. JAG läste en bok.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt min lillebror och vi ska gå på bio och se Nanny Mcphee.
Det blir säkert helt okej, ibland måste man vara snäll på sina syskon också.

Just nu sitter jag och tittar på the bachelor, en helt okej film. Ganska rolig.
Men jag kommer nog gå och lägga mig snart för jag är ganska trött.
Måste vara utvilad tills imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0