28/6 Borta en vecka

Heej, jag kom hem igårkväll. Slocknade tidigt.
Jag har varit på Aspö dom senaste dagarna med pojkvännen och hans familj/släkt.
Det har varit riktigt underbart, spenderat en hel vecka med pojkvännen.
Sol, första doppet, kortspel på kvällarna och grillad mat och sena nätter.
Solen har verkligen stekt på mig varje dag och jag brände mig rejält.
8 fästingar har jag haft på mig under dom här dagarna.
Dom här dagarna kommer jag verkligen inte glömma men orkar inte skriva allt som har hänt för att det skulle bli lika långt som en uppsats.

Idag ska jag in till stan och möta upp Maria.
Dags för shopping, det var ett tag sedan! 


Utsikten från min och pojkvännens lilla stuga på bryggan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0