7/6 snart börjar ledigheten

Heej! Saknat mig?
Har inte skrivit dom senaste dagarna för jag har inte ens orkat öppna datan. Jag har haft såna magkramper att jag har inte ens kunnat stå upp. Äter medicin och jag hoppas att jag blir bättre snart. Jag har konstant smärta och jag kan inte göra något åt det.

Idag har jag knappt gjort något i skolan. Rensade ur mitt skåp och gjorde massa utvärderingar i flera ämnen.
Imorgon är jag ledig för jag hade inga lektioner. SKÖNT!
På onsdag är det skolavslutning, det är helt sjukt. Ett helt år har gått och har lärt mig massor, fått massvis nya vänner och har fått minnen för livet.

Nu har jag precis gjort klart min sista inlämningsuppgift och nu är det frihet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0