17/3-10 Omotiverad

Heej!
Jag har inte så mycket att skriva idag. Jag har känt på senaste tiden att jag inte har haft så mycket att skriva i bloggen. Jag tror att jag ska förbättra mig.
Det var en kort dag i skolan, vilket var väldigt skönt eftersom jag känner mig så omotiverad just nu.
Efter jag hade ätit lunch mötte jag upp rasmus. Vi träffades bara någon timme. Vi hade väldigt trevligt :)

Nu när jag är hemma så borde jag plugga. Men jag är för omotiverad. Jag har haft så mycket att plugg den här veckan att jag bara vill elda upp mina böcker.
Jag ska försöka plugga lite, men går det inte så gör det inte det.
Jag tror att jag tittar en stund till på tvn.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0