20/3-10 Lördagmorgon

Heej!
Jag är sjukt pigg! Kan ju vara för att jag har sovit i 12 timmar.
Igår var det en heldag i Romme med med min klass och idrottsklassen.
Jag var värdinna på bussen, att ge ut information i mikrofonen på bussen gick väldigt bra.
I Romme regna det tyvärr hela dagen , men rädslan för att åka skidor har försvunnit.
Bussresorna till och från Romme var sjukt roliga. Vilken tur att jag går i en klass där alla bjuder på sig själva.

Jag kom hem och åt middag eftersom jag var vrålhungrig. Halv 10 tog min fredag slut för då hade jag slocknat.
Det är inte så konstigt när jag hade hållit  igång sen klockan 5 på morgonen.

Nu ska jag äta frukost!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0