21/3-10 Hela helgen har redan passerat

Heej!
Nu är det söndagkväll, jag sitter här i fåtöljen och tittar på tvn.
Jag ska snart mumsa i mig en vanilj och chokladmuffin som jag baka idag med Adam.
Jag är sjukt trött så det blir bara en snabb dusch och sedan sussa kudden.

Igår kom min boy hem till mig. Vi åt middag tillsammans och så hade han tagit med sig "luftslottet som sprängdes".
Så vi satt och myste i soffan och filmen slutade runt halv 12.
Vi var inte ett dugg trötta då, så vi kolla runt på massa dåliga program på tvn. Tillslut struntade vi i tvn och istället låg vi och pratade i sängen till klockan 4 på morgonen.
Det var inte så konstigt att vi inte klev upp förrän halv 2 idag. Jag fick dra Adam upp ur sängen för att äta frukost eller lunch kanske jag ska säga istället.
Sedan fastna vi framför tvn, det var någon film på tvn. Vi bestämde oss för att baka muffins efter filmen.
Vi satte på hög musik och baka samtidigt som vi fjanta oss. Vi har sjukt kul tillsammans.
Vi är så olika men ändå så lika.

Det har varit en bra helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0