24/3-10 Ingen lust

Heej!
Imorse när jag var påväg till skolan så sken solen, jag trodde att det skulle bli en dag med mycket solsken men solen försvann sedan bland molnen.
Jag stannade kvar i skolan idag med några i min klass för att vi skulle göra klart våran redovisning inför måndag.
När jag sedan satte mig på bussen hem hade jag verkligen ingen lust att åka hem. För jag visste att när jag kom hem så hade jag ännu mer arbete att göra..
Det är bara plugg plugg plugg... Men jag försöker se det positiva. Det är iallafall snart helg!

Nu sitter jag här framför datan och tittar bara på mitt arbete. Jag vill inte plugga något mer... Men måste måste göra det. Så jag får rycka upp mig och jobba nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0