26/3-10 Middag hos farmor

Hej Hej!
Nu är det så att jag ska till min farmor med familjen. Vi ska bara äta middag där tror jag.
Jag måste se let´s dance ikväll! Det är ju final och det ska bli riktigt kul.
Det känns lite knasigt att igår stod jag och dansa på let´s dance golvet och idag står det kändisar och dansar där. 

Den här veckan har både varit en bra och jobbig vecka. Skönt med sovmorgon varje dag och slutat tidigt varje dag.
Det jobbiga är att jag har haft så mycket plugg och att jag har stressat sönder.
Skoldagen gick sååå himla snabbt idag! Jag hade bild idag i 2,5 timme, till och med det gick snabbt idag.

Nu drar jag, skriver när jag kommer hem.
Ha en mysig fredag!



Togs nyss





Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så söt Emmy! :)

2010-03-27 @ 10:56:25
URL: http://ahaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0