28/3-10 Redan söndag

Heej, lördagen var helt underbar!
Jag åkte in till stan med min pojkvän och där mötte vi upp Maria och Fredde (marias pojkvän) och Dennis (Freddes polare).
Vi gick och åt på kungshallarna sedan gick vi till kungsträdgården.
i kungsträdgården var det massa artister som uppträdde under earth hour.  Så hela kungsträdgården släcktes ner en hel timme till bra musik.
Vi hade jätte mysigt förutom att det var lite kallt så vi gick in och värmde oss på donken en stund bara.
Det var en riktigt minnesvärd kväll.

Idag åkte min älskling hem tidigt :(
Då var det bara för mig att plugga så nu har jag gjort lite saker klart. Just nu sitter jag och tittar på film.
Skönt att bara koppla av på söndagar. Det behövs inför en helt ny skolvecka.


Jag älskar dig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0