30/3-10 Grattis Maria!

Hej, efter skolan mötte jag upp Maria så firade jag henne. Vad avundsjuk jag är på att hon redan är 17...
Jag köpte presenter till henne och hon fick välja. Det är enklast att köpa presenter så, då får hon precis de hon vill ha.
Efter det köpte jag ett par solglasögon som jag älskar! Blev bara kär i dom.
Sedan blev vi sugna på fika så vi satte oss och tog en fika och hade en mysig pratstund.

När jag kom hem tog jag en power nap eller slockna. Min mamma väckte mig för vi skulle äta middag.
Hon hade köpte skit fina ballerina skor till mig men för tidigt för att använda dom än.

Just nu tittar jag på CSI och är lite smått ledsen...eller besviken...?
Skriver imorgon!







Maria och jag genom åren <3



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för allt hjärtat!<3

2010-03-30 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0