Ballar av stål

Nu sitter jag och tittar på..ballar av stål. Ibland kan det vara riktigt kul.
Efter det är det the big bang theory och det kan jag ju inte missa. Klockren serie, förut tyckte jag inte om det alls.

Jag är ny duschad och jag ska packa väskan inför imorgon. Ställa klockan på 6 så är allt klart.
Det kommer bli riktigt jobbigt att kliva upp tidigt imorgon men jag får tänka på att det är bara 4 dagar kvar i skolan.

Jag ska inte sova än men ska stänga av min data nu.
Sov gott!


Jag hittade en bild i Emmas blogg som hon hade tagit i smyg på mig när vi hade bild.
Haha jag vet att jag målar samtidigt som jag har öppen mun. Koncentrerar mig ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0