Borta hela dagen

Hej!
Jag åkte iväg tidigt idag igen, men idag åkte jag till min pojkvän.
Jag tror att jag vakna kl 9 och fixa i ordning mig och allt. Sedan drog jag iväg med bussen.

När jag åker iväg till min kille så känns det som att jag åker hem. För jag trivs så bra där att det är som mitt andra hem.
Jag stannade där några timmar, vi såg en film och myste. Såg all snö yra runt i vinden.
Usch vad jobbigt det var att åka hem... Det var kallt och massa förseningar. INTE KUL.
Jag trodde jag skulle frysa ihjäl, det var mycket enklare att åka dit än hem.

Nu tittar jag på en film på 3:an. Den är ganska bra. Imorgon har jag nya planer. Då ska jag träffa Maria men vi har inte bestämt vad vi ska göra än. Men vi har alltid lika kul.

Nu ska jag titta klart på filmen! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0