En härlig dag

Hej!
Jag hann inte skriva innan jag drog iväg till stan, jag åkte dit så att jag var där kl 12.
Väldigt tidigt! Men det var så mycket jag skulle hinna med.
Förut brukade jag och min mamma hitta på saker tillsammans men på senaste tiden har vi inte haft tid att umgås.
Så idag var det ett perfekt tillfälle för mamma och mig att hitta på något.

Jag mötte upp min mamma i stan och vi gick och åt en god lunch.
Sedan sprang vi runt i affärer och prova kläder. Jag fick med mig lite saker hem idag också.
Efter det gick vi till en godisaffär och handla godis. Jag stod bara och stirra i affären, det fanns så mycket godis att jag visste inte vad jag skulle plocka för något.
Sedan blev det biodags. Vi såg valentines day, vilket var en jätte gullig film. Rekommenderar verkligen!

Nu är jag hemma och tittade nyss på Grace anatomy´s säsongstart. Snart ska jag sminka av mig och titta när jag ska åka iväg imorgon.
Det är alltid full fart på mig.
Ha en bra kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0