I can´t be no one else

Hej!
Idag har jag haft fullt upp. Idag var jag tvungen att stanna kvar i skolan och göra ett informationsblad om skidresan till Romme. Vi åker dit nästa vecka, så jag, Sara och Emma fixade klart det.
Det ska sedan skickas ut till våran klass och idrottsettan.

När det var klart rusade jag till bussen och jag åkte till gymmet. Det var så skönt att gymma.
Jag ska försöka att gymma oftare nu. Det ska bli ett löfte. Jag måste leva ett mer hälsosamt liv. :)
När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och sedan började jag med middagen.
Jag gjorde en deal med mamma att hon skulle tvätta kläder och ta hand om disken så kunde jag laga maten och plugga.
Så jag lagade pannkaka till middag, ganska enkel men god mat.

Nu har jag lite annat att göra.
Puss

Jag älskar låten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0