Imorgon är det äntligen fredag

Jag är på sjukt bra humör!
När vi kom till stan så gick vi tjejer direkt till donken. Efter vi hade ätit skulle jag, Ronia och Emma på toaletten. Vi blev sjukt skrämda av en alkis. Han var riktigt läskigt! Han skrek och massa.

Vi hade så kul på SVT, lekte vädergubbe, dansa på let´s dance golvet och massa annat.
Jag har sååå ont i fötterna, hur smart är jag som har sprungit runt i högklackat hela dagen?
Riktigt dumt av mig!
Imorgon har jag sovmorgon också, annars är jag uppe med tuppen på fredagar. Men det slipper jag imorgon.
Happy face på mig!

När jag kom hem mumsa jag i mig våfflor.  Det är trots allt våffeldagen.
Nu ska jag in i duschen och efter det tror jag inte att jag orkar något mer faktiskt.
Jag kanske kollar runt om det är något på tvn. Men sedan är det läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0