Its getting late but I dont mind

Hej, nu har jag suttit hela kvällen fast klistrad med mobilen i örat. Maria hade mycket att prata om.
Nu har hon skickat över massa bilder till mig.
Jag kan bjuda på 2 bilder innan jag går och lägger mig för dagen.

Jag är inte trött men jag borde bli det snart. Jag zappar runt på alla tvkanaler men jag hittar verkligen inget att titta på...
Det kanske inte är meningen att jag ska vara vaken nu?
Men tror att jag stannar uppe en stund till för det är trots allt fredag.  Oj, nu började det en film. Den ska jag se, för den verkar bra. Eller iallafall ett tidsfördriv. Haha

Men godnatt på er <3



Bild från idag på mig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0