Skidresa till Romme imorgon

Tja!
Nu är jag här igen.
Jag har packat min väska och tog nyss en dusch. Klockan är ställd på 5. Allt är klart tills imorgon.
Det blir en väldigt tidig kväll för mig. Jag kommer knappt komma upp ur sängen imorgon.
Min pappa är så snäll att han skjutsar mig imorgon.

Jag kommer åka till Romme med min klass och idrottsettan. Jag kommer vara värdinna på bussen och kommer informera alla på bussen om allt som kommer hända under dagen. Det betyder att jag kommer hålla koll på det mesta.
Det jobbigaste är att jag blev för att åka skidor när jag var liten. Så det sitter i idag, har inte åkt skidor på flera år. Men jag ska göra allt för att komma över min rädsla. Hoppas att jag inte ramlar och bryter något imorgon iallafall.

Jag hoppas att resan blir kul.
Men nu ska jag borsta tänderna och sånt. Innan det är dags att gosa ner sig i sängen.
GODNATT! Puss


Bild på Romme från google





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0