Uppdatering av mitt liv

  • Lördag & Söndag
Min pojkvän kom hem till mig i lördags och han stannade tills måndag. Under dom dagarna har vi bara ägnat all tid åt varandra. Vi fick passa på när vi inte hinner ses så mycket annars. Helt underbara dagar, riktiga mysdagar.
Vi har tittat på massa filmer och svullat sönder.
Pratat om allt man kan prata om och bara haft kul helt enkelt.
  • Måndag
Alltså igår, då åkte jag, Maria, Andreas och Erik in till stan och gick på bio. Det var så längesen vi hittade på något kul vi 4 så vi bestämde att det var dags. Vi såg filmen Wolfman och det var en helt okej film. Den får 7 av 10.
Den var läskig i början men det är väl för att jag är lättskrämd.
Men jag och Maria skratta väldigt mycket under filmen för att Andreas som jag satt bredvid hoppa till så fort något läskigt hände. Han klarar inte av att titta på filmer som har lite läskigt i sig. Vilket är kul för oss att titta på när han hoppar enda upp till taket när han blir rädd. Haha :)
Men det var en väldigt rolig dag iallafall!



Ingen av dom ville vara med på bild, som ALLTID!
Andreas, Maria och Erik på sista bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0