Vart har jag varit hela helgen??

Heej, nu är jag tillbaka.
Ännu en bra helg har passerat.
I fredags mötte jag upp Maria efter skolan och vi tog en mysig fika. Det behövdes lite tjejsnack, det händer så mycket på en vecka.
På kvällen tog jag bara det lugnt.

I lördag åkte jag in till stan med Mamma och Pappa. Vi gick såg snabba cash på söder. Det var en bra film.
Efter bion gick vi och åt gott på en restaurang.
Hann inte se melodifestivalen eftersom jag kom hem till halv 12. Men det var helt klart rätt låt som vann.
Det är nästan ingen som håller med mig. Men jag får rysningar när Anna bergendahl sjunger.

I söndags var jag bara hemma. Adam var hos mig hela dagen. Myspys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0