10/5 brainfreeze

Heej, jag vet att jag är galet tråkig när jag är sjuk.
Men när jag är sjuk orkar jag inte sitta vid datan, det kanske låter konstigt för man brukar vilja sitta vid datan och fördriva tiden.
Men jag vill bara sova när jag är sjuk, hostar galet mycket och det låter som jag har svalt en anka när jag pratar.
Annars är det bra med mig! (inte för att någon undra) 

Min mamma kom in nyss med en tiding, halstabletter och choklad och en massa härlig frukt.
Perfekt när man är sjuk! 
Tog för en stund sen hostmedicin med morfin i, alltså väldigt stark så att jag ska sluta hosta.
Äntligen börjar den funka, hostar nästan ingenting just nu!

Nu ska jag titta på tv och fortsätta krya på mig.


Vart är solskenet?
Bildtorka förresten











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0