20/5

Heej, efter skolan gick jag till handen centrum med Nelson.
Hon var tvungen att dra sedan och då träffade jag på Amanda och Emelie.
Vi köpte mjukglass och satte oss på uteplatsen i solen.
Sedan gick vi i tusen affärer och Amanda bestämde sig för att vara hippie på Johannas 18års fest imorgon.
Det är maskerad.
Jag kanske inte har berättat det, men jag ska vara tingeling på festen.
Maria ska också med, jag börjar bli sjukt taggad inför festen! 

Imorgon är det matte nationella och jag kommer faila totalt... Usch mår dåligt när jag tänker på det.

Nu ska jag byta om och gå till farmor och fika.


Såhär kul hade vi på engelska lektionen:

Nelson och jag är alltid lika vackra







Kommentarer
Postat av: Nelson

assssöt! ;)

2010-05-27 @ 17:16:18
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0