25/5

Heej, det här har varit en riktigt grå och tråkig dag.
Det första jag såg när jag gick utanför dörren imorse var regn som öste ner. Jag ville bara vända och gå in igen.
Regnet har öst ner hela dagen.. Det här vädret gör mig nästan lite deprimerad och jag orkar inget...

Jag kunde gå hem tidigare eftersom jag hade håltimme och då kunde jag,Natta,Elin och Kim skriva klart våran pjäs och då kunde vi gå hem tidigare.

När jag kom hem slockna jag för dagarna gör mig bara tröttare och jag har så mycket inlämningar nu på slutet.
Jag vaknade upp med ett ryck och satte mig och plugga.
Nu har jag gjort klart 2 inlämningar klart. Engelska och läslogg. Det betyder att jag har 3 inlämningar kvar. Idrott,samhälle och spanska. Suck..min energi är helt slut nu.
Just nu tittar jag på desperate houswives och funderar om jag ska börja plugga på något annat.
Men tror jag struntar i det.




Bilder jag tog idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0