5/5 Föreläsning och shopping

Heej, kom hem från stan för ett tag sedan.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i en varm dusch, för jag frös så otroligt mycket.
Idag efter skolan åkte jag till stan på en föreläsning om autism och varför gjorde jag det?
Det är så att min bror har autism och aspbergers. I föreläsning för man lära sig mer hur barn med speciella behov tänker och varför dom beter sig på ett visst sätt och hur man ska hantera situationer.
Det var riktigt lärorikt.
Efter föreläsningen så sprang jag och min mamma runt i några affärer och jag fick inte med mig så mycket hem som jag hade velat.

Nu ska jag titta på programmet " drömmen om Italien" och det är sista programmet!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0