6/5 Bli nyttig

Heej!
Den här dagen har varit riktigt sjuk och jag tänker inte berätta något
Efter skolan så gymmade jag och när jag var klar ville jag bara dööö för att jag var så slut.
Kändes som att mina ben skulle gå av när som helst.
Jag har faktiskt försökt att bli nyttigare och bestämt att en dag i veckan får man äta skit men inte fler dagar.
Idag var jag sjukt sugen på coca-cola men istället köpte jag ramlösa rabarber och den är riktigt god!
Man känner sig så fräsch när man dricker den och jag kommer definitivt fortsätta köpa den.

Nu ska jag se på The pacific, ojojoj vad jag har längtat! 


Det som gör den här serien så bra att man får följa olika människors liv, man känner deras känslor och det känns som att man är med i kriget.
Den är sjukt bra, en av dom bästa serierna jag har sett.
The pacific har fått så många priser för att dom har gjort serien så verklig.
Det kommer kännas tomt när jag har sett det sista avsnittet för man vill bara se mer och mer.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0