16 november NAJJS

Om min kompisar skulle beskriva mig så skulle det nog vara med ordet "najjs". För jag använder ordet "najjs" till allt och då menar jag verkligen ALLT. Jag tycker synd om min babes i skolan som måste lyssna på det varje dag.
Jag tänkte bara så att alla visste det (inte för att någon bryr sig). Men när vi redan pratar om skolan så tänkte jag berätta att jag hade svenska skrivning idag i 3 timmar. Jag satt kvar en timme men det var vissa andra som satt i 3 tre timmar. GALET!
Sedan hade jag en lång håltimme som jag och mina babes flumma på. När vi hade våran sista lektion så märkte jag att hela min klass var över trötta för vi satt och skratta åt dom mest tråkiga sakerna.

När jag kom hem, vad hände då? Jag somnade som en liten gris och nu när jag loggade in på facebook så ser jag att det är hur många som helst som skriver hur trötta dom eller att dom har legat och sovit. Så jag är inte den ända!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten!


Hur sexiga är inte mina babes???





Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker det är najs när du säger najs babe ;D <3

2010-11-16 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0