17 november

Jag är nog på väg att bli sjuk..Jag känner mig trött och riktigt hängig med största huvudvärken.
Men ändå tvingade jag iväg mig till gymmet efter skolan, smart tjej! Men jag har iallafall börjat skriva på min sociologi uppsats men har bara skrivit 1 och en halv sida. Men helt ärligt så har jag ingen aning om vad jag ska fylla ut med för jag tycker att jag har fått med allt jag kan diskutera om, men min lärare vill ha typ 4 sidor. Tack för den, hon vet hur hon ska förstöra min dag.
Jag måste också plugga inför mitt spanska prov som är på fredag.. Oj det här blev verkligen ett inlägg om skolan.

Men nu ska jag rycka upp mig och gå och äta middag istället. För känner att min blodsocker är på noll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0