21 november

Halloj världen! Jag lever, jag har inte dött okej?
Jag har helt enkelt haft ett liv den här helgen och inte bloggat. 
Imorse vaknade jag av att min klocka ringde och jag flög upp ur sängen och stängde av alarmet. Varför var min klocka ställ imorse? Jo, för att viss person i min säng skulle skulle spela match idag och var tvungen att kliva upp tidigt. Tack älskling för det! Nej, det var inte så farligt att kliva upp tidigt.
Jag har varit med min pojkvän hela helgen. Vi har bara umgåtts med varandra och haft en mysig helg.

Det finns inte så mycket att berätta om min "intressanta" söndag mer än att jag har sovit nästan hela dagen. Jag vaknade bara för en stund sedan. Nu ska jag bara se på tv och försöka njuta resten av söndagen.


Marängswiss som jag gjorde till älsklingen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0