Det försvinner aldrig

Heej, idag var jag som sagt och red med klassen. Jag var sjukt nervös innan för det var så länge sedan som jag hade suttit på en hästrygg. Men när jag väl satt på hästen så kom minnen tillbaka. Det är som när man har lärt sig att cykla det försvinner aldrig, man kommer alltid ihåg hur man gör.
Jag blir väldigt lugn och det är avkopplande att vara med hästar. Jag minns när jag var yngre och när jag älskade att vara inne hos min kusins häst. Jag stod där lutade mot hästens mage och bara känna hur den andades och kännas lugnet. Det är bland det bästa som finns att bara känna närheten av hästen och bli avslappnad. Det kom mycket minnen tillbaka..
Det fick mig att vilja rida igen..iallafall någon gång ibland. Så jag känner mig lite splittrad.
Hästen som jag red på var helt underbar iallafall, han var en unghäst. Han var verkligen superpigg och det älskar jag verkligen. Jag gillar en utmaning och har hellre en pigg häst.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig.


Ofejgur, så söt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0