it´s better if you don´t understand

Jag har varit borta hela dagen för jag kände att om jag var hemma en sekund till så skulle jag kvävas.
Jag behövde komma bort och det var fort, så jag duschade och slängde på mig kläderna bara.
Satte mig på tåget mot stan och mötte upp Maria. Jag är så glad att jag har så fina vänner som alltid finns där.
Jag och Maria gick runt i stan i vintervädret och hade mysigt.
Det var vintermarknad i kungsträdgården så vi gick runt och titta på allt möjligt och köpte julgodis.
Sedan stod vi och titta i kylan på människor som åkte skridskor.
Alltså så hade jag en bra dag.


Ser ut som ett blåbär i min jacka, skit stor!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad söt! :D

2010-11-08 @ 15:05:07
Postat av: Emmy

Tack :)

Vem det nu var som sa det?

2010-11-08 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0