Vadå kåt?

Igår satt mina babes och diskuterade om vem i vårt tjejgäng som var kåtast. Direkt sa dom mitt namn och titta på mig. Jag som satt där helt oskyldig vid skolbänken förstod verkligen inte vad dom menade...eller? 
Hihi det är en sida ni inte har sett av mig i min blogg eller jag tror inte ni har sett den sidan?
Okej nu ska ni i allafall få listan.
1. Emmy, SCORE!
2. Sofia (vi är ganska lika)
3. Lotta
4. Ana - Maria
5. Emma...naaaaw

Ni sitter säkert som ett frågetecken och undrar vilka dom är. Men det är mina babes. Sofia och Emma är tvillingar, jävlligt heta tvillingar. Emma är singel om någon undrar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa men även fast jag är upptagen så betyder det ju inte att "se men inte röra" gäller ;D <3<3<3

2010-11-18 @ 10:09:39
Postat av: Emmy

Hahah, precis Sofia ;) <3 <3

2010-11-18 @ 16:16:35
Postat av: emma

nämen emmy! lämnar du ut mig så här i bloggen! ;O ...(säg till om det är någon kille som nappa och ge mig numret) ;)

2010-11-24 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0