10 oktober

Heej, nu har jag varit hemma ett tag!
Jag har suttit och pluggat ergonomi och nu är jag äntligen klar.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av den här kvällen.

Fredags kvällen spenderade jag och min älskling med min familj.
Vi åt god middag och såg filmen role models också.
På lördagen åkte jag och min älskling in till stan för jag behövde nya höstskor och lite höstkläder.
Sen åkte vi hem till min älskling och hade en mysig kväll tillsammans.
Idag var jag tvungen att åka hem tidigt eftersom jag var tvungen att plugga.

Snart är det dags för middag!


Skorna jag köpte, sjukt sköna!

En skön stickad tröja köpte jag också som passar perfekt nu när det börjar bli kallt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0