25 oktober

Heej, jag hatar den här dagen. Nu låter jag som världens negativa människa men så har jag känt mig hela dagen.
Jag hade 2 lektioner idag, sista var världens jobbigaste. För det var massor av reflektions frågor på projektet som jag hade gjort. Jag satt i flera timmar och skrev samtidigt som jag hade hjärnsläpp.
FAIL säger jag bara, jag kommer antagligen få IG på uppgiften.
När jag kom hem så började jag skriva på min bokrapport. Den är hur jobbig som helst.
Ville bara sova och slippa allt.

Men nu tror jag att den är påväg att bli klar med den.
Just nu sitter jag och tittar på paradise hotell och jag ska snart testa det nya teet min mamma har köpt. Det är kokos och vanilj te. Det kan vara gott och det kan vara vidrigt, det återstår att smaka.

Någon som har testat det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0