3 oktober slut på helg

Halloj!
Just nu sitter jag och tittar på filmen Grown ups.
Idag har jag bara legat och latat mig och tittat på massa filmer.

Igår var jag och papi ute och shoppade halva dagen, jag hittade en ny vinterjacka som jag bara älskar.
Papi köpte massa snygga saker till sig själv och jag köpte bara lite små saker också.
På kvällen var jag på bio och såg wall street, vilket inte var den bästa filmen jag har sätt...
Eftersom jag råkade somna ett antal gånger under filmen.
När filmen äntligen var slut var jag och familjen på en restaurang på söder.
En grekisk restaurang, maten var god och mysigt ställe.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0