Citat från igår

Jag sitter i vardagsrummet med mamma,pojkvännen och lillebrorsan.

Jag: Visste ni att man sväljer 2-3 spindlar per år? Typ när man sover så kryper dom ner i munnen.
Mamma: Gör man?! USCH, jag ska aldrig mer sova! (min mamma har största spindelfobin)
Jag: Jaa, tänk hur många du har svalt mamma!
Mamma: Tyst, vill inte tänka på det...
Vi återgår att titta på tvn.
Lillebror: Ahaa, är det därför man får torra läppar på morgonen?
Alla viker sig av skratt förutom min lillebror som sitter där som ett frågeteckan.
Jag: Neej, man får inte torra läppar av att svälja spindlar, man får torra läppar av andra skäl.
Lillebror: Aha, okej...

Ibland undrar jag hur min bror tänker, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0