Tiden går

Heej!
Igår hade jag bara några lektioner sedan åkte jag iväg med min spanskaklass till moderna museumet för att Ana och Lotta skulle guida oss.
Efter mötte min pojkvän upp mig och vi åkte hem tillsammans.
Vi hade en mysig kväll och jag slocknade ganska tidigt för jag var så trött.

Idag har jag redan hunnit med mycket.
Jag har sagt hejdå till pojkvännen som har match men han kommer tillbaka ikväll igen.
Vad har jag mer hunnit med? Ätit lunch, rockat rockring( det är en speciell stor rockring som man använder för att träna med), duschat och nu ska jag fixa mig.
Jag känner mig så seg just nu vill egentligen bara sova, fattar inte att jag kan vara trött när jag slockna tidigt igårkväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0