11 september

Godmorgon! Eller jaa...jag har ju varit vaken i några timmar nu.
Just nu sitter jag och håller Maria sällskap medan hon sminkar sig för annars är det så "tråkigt att sminka sig själv".
Hon ska snart åka iväg till sin lilla pojkvän och lämnar mig ensam 
Jag ska faktiskt också träffa min kille idag men vet inte när.
Det beror på när han vaknar..?

Igår så hade Maria och jag riktigt mys.
Båda var trötta så vi tyckte allt var sååå kul.
Juste vi gjorde en skrubb till ansiktet igår som man använde bara olja och socker.
Vi såg väldigt kul ut när vi skrubbade ansiktena med en gulsörja.
Men huden i ansiktet efteråt blev jätte fin. Så det kommer jag nog göra om.
Kvällen slutade med att vi somnade ganska tidigt eller tidigt och tidigt men men.

Nu ska jag göra frukost till mig och Maria!
Bjuder på dom här:

Maria <3

Jag orkade inte vara seriös när jag ändå inte fastnade på kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0