14 september

Heej, har ni sett vädret ute?
Värsta ovädret, regnar,kallt och blåser sjukt mycket. Riktigt höstväder!
Jag är glad att jag är ner gosad under en filt och tittar tv.

Skoldagen gick snabb, vi satt i aulan idag i 2 timmar och lyssnar på alla partier ha en debatt.
Det var riktigt kul, många smutskasta varandra, lite skämt och allt möjligt.
Men det var riktigt intressant att titta på.
Imorgon har vi skolvalet, så 1:orna, 2:orna och 3:orna ska rösta på det parti som vi tycker är bäst.
Efter skolan träffade jag Maria en stund.
När jag kom hem var det dags för middag.

Nu har jag pluggat spanska och nu ska jag fika med familjen för att fira mamma och pappas bröllopsdag.
Jag tänker unna mig något gott idag, har inte ätit något onyttig på ett tag nu.
Jag är riktigt stolt över att jag har kunnat vara så nyttig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0