19 september

Heej nu skriver en liten trött tjej.
Jag sitter och tittar på valvakan med familjen.
Tänkte duscha och sedan gå och lägga mig för är riktigt trött.
Kom hem för ca 1 timme sedan från min älskling.
Saaaknar honom reeeedan!
Vi hade en mysig helg tillsammans.
Igår när jag åkte hem till mig kille så spöregna det hela dagen och hela kvällen.
Det var alltså perfekt filmväder och jag hade tagit med massa filmer som vi kunde se.
Fast jag somnade ganska tidigt igår eftersom jag hade sovit så lite natten innan.
Stackars älskling som fick se mig sova som en liten gris igår, men tror att han överlever.

Nä nu måste jag gå och duscha innan jag somnar.


Jag älskar dig älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0