21 september

Tisdag, tisdag och åter tisdag.
Det stormar ute och är riktigt kallt!
Idag var skoldagen inte kul, det är väl tisdagar jag minst tycker om.
Efter min långa skoldag mötte jag upp Maria och Bea.
Vi gick runt i massor av affärer, det slutade med att jag köpte 2 koftor.
Sååå länge jag har letat efter koftor!
Jag är 1,56 och modet är att ha långa koftor, bara att på mig är koftorna nedanför mina knän och det ser inte så snyggt ut på mig, alltså är dom suuuuper långa på mig.
Det är menat att vara lång i den här världen!

Kom hem runt 7 tiden så då var det dags att göra middag.
Jag gjorde en härlig mossarella sallad.
Resten av kvällen har jag suttit i min härliga fåtölj i vardagsrummet och hållit pappa sällskap.


En av koftorna jag köpte idag, HM
Gillade siden fickorna, fin detalj
Den är grönare i verkligheten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0